U.F. Forum U.F. Forum
Privaat Forum voor U.F.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Explosieve aanvallen!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    U.F. Forum -> Aanval
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Goed idee?
Ja
100%
 100%  [ 8 ]
Nee
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8

Auteur Bericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 27-08-2008 19:03:59    Onderwerp: Explosieve aanvallen! Reageren met citaat

Hallo Leden,

We moeten SEB het stof beter laten zien, vinden jullie ook niet?

Wat vinden jullie van mijn idee:

Alliantie-legers!!

Het idee:

Bepaalde mensen ontvangen elke dag een aantal GS van jullie, en bouwen hiermee massieve aantallen legers, die we platgooien op SEB. Beter dan iedereen apart, en het kost spelers minder GS, omdat we de kosten met elkaar delen.

Aantal mensen: zo'n 3-4, niet te weinig, want dan voellen ze het niet.

Nog wat: Mensen met graanoverschotten zxetten 1000 graan tegen 1 andere Grondstof op de marktplaats, alleen voor alliantieleden aanvinken. Alleen de spelers met het alliantieleger of waar def-acties zijn mogen hieraan zitten.

EDIT: Nu de oorlog met SEB eigenlijk is afgelopen kunnen deze ideeën toch van pas zijn, voor als we later ruzie krijgen met andere allianties, of een WW (wow, dat is wel érg ver weg) plat willen gooien. Ook vervelende spelers kunnen leuk worden afgeslacht:D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikke74



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 30-08-2008 11:05:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ik persoonlijk , sta hier volledig achter !

we zijn nu toch al een grote alliantie en kunnen gaan beginnen denken aan andere zaken,

zoals het ally leger, strongholds etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 30-08-2008 19:23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel leiding, 8 voor, 0 tegen. Lijkt me aangenomen, hmm?

Daarbij moet ik melden dat ik mijn troepen kwijt ben... 4e dorp komt snel, daar wil ik massieve aantallen legers simmen, dus ik stel mij kandidaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikke74



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 31-08-2008 10:21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

zouden daar 1 of 2 personen voor moet aanduiden om dat uit te werken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 31-08-2008 11:39:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ikke, wij 2?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikke74



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 31-08-2008 11:47:36    Onderwerp: Reageren met citaat

njah,

maar het is niet aan mij om dat te doen ^^
dus laten we wachten op een antwoord van de leiding
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FlyingSaucer



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 31-08-2008 19:19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij Stellen ons 2e dorp beschikbaar om groot leger te maken, 2.FlyingBobby-carrot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wicca



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 15:35:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Check Roodbaard. I am in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
evelien104



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 54
Woonplaats: België (oostvlaanderen)

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 16:29:31    Onderwerp: Re: Explosieve aanvallen! Reageren met citaat

Alliantie-legers!! er zijn dus 8 voor... dus moeten we het misschien maar eens gaan uitvoeren dan.
We moeten inderdaad dan misschien eens de taken opsplitsen???

Iemand die een aanvalsleger maakt en iemand die een verdedigingsleger maakt? die 2 personen elk met een 15 copper beschikbaar.

Naar die 2 personen stuurt IEDEREEN zijn uurproductie? een paar dagen tot er een aanvalsleger (ene dorp) en verdedigingsleger (ander dorp) is opgebouwd.

dan beginnen de acties?? Denk misschien dat die Hatsikideej dan bijvoorbeeld al een actie kan zijn. Leger kapot? weer iedereen grondstoffen sturen tot het weer is opgebouwd.

Kilachill zei een 3_4 mensen, en denk dat daar iedereen mee akkoord was. misschien dan nog vrijwilligers.
Dat maakt het misschien net iets moeilijker om grondstoffen te sturen en dan moeten we misschien een indeling maken wie naar waar stuurt.

die graanoverschotten tegen 1 was ook wel een goed idee. als het zover komt moet er dan maar eens een mail gestuurd worden naar iedereen, want heb niet het gevoel dat iedereen op het forum kijkt.

dus ja iets concreter, kprobeer mijn taak een beetje als leiding te vervullen hoewel ik geen ervaring heb. Verdeel liever de taken Razz.
bv defence leiders.. , aanvalsleiders..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 16:36:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed meegedacht Evelien!

Ik wou 3-4 legers maken, en dan de ally door de helft delen, met 1 aanvals leger en 1 verdedigings leger, en 2 legers met grote aantallen katapulten. Ik zou graag het aanvals-leger nemen, Flyingsaucer dan 1 kata-leger en Wicca defense leger? Zeg het maar!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
onefix



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 17:33:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil me wel beschikbaar stellen! Kom 2 keer per dag online en dan meestal 3 a 4 uur. Ben een beetje verslaafd(waarom maken ze spellentjes toch zo leuk?) Very Happy Ik heb een 15 cropper en ben bezig me graanvelden en mijn academie volledig uit te bouwen. Ik zou wel in de verdedeging van pas willen komen ben te slotten Galliër. Ik zie wel of jullie mij geschikt vinden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
evelien104



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 54
Woonplaats: België (oostvlaanderen)

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 18:02:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij lijkt dit een goed idee. Nu nog de andere leiders die akkoord moeten gaan denk ik?

1 aanvalsleger : kilachill (??vind ik niet in de spelerslijst).
1 kata(aanvalsleger): flyingsaucer (romein)

1 defence leger: Wicca (germaan van die speertjes??)
1 defence leger: Onefix. (gallier)


Het lijkt mij handig als dan kilachill en flyingsaucer kunnen samenwerken om aanvallen te coordineren, en misschien dan ook de leiding krijgen over het aanvalsgedeelte?

en dat wicca en onefix misschien best samen coordinatie van verdedigingen regelen?

zo zijn de taken beter verdeeld. Ik heb ooit eens uitgerekend met iemand wat het beste verdedigingsleger was (met graanpunten enzovoort), en dat was de combinatie van germaanse speertjes voor de paarden, en romeinse praetorianen voor het voetvolk.

kilachill lijkt mij hier nogal veel van af te weten, en weet precies wel van aanpak. IK zou dus kiezen om hem als aanvalsleider aan te duiden mocht hij het zelf zien zitten. want zelf weet ik hier niets van af. maar dan moet de andere leiding er mee akkoord zijn. voor mij lijkt dat een goeie keuze Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
onefix



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 18:29:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn stem is er Very Happy maar ik ben niet van de leiding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 19:39:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, goed plan, goed uitgewerkt. Over de troepen:

Velen zien Germanen als aanvalsvolk, dat zijn ze echter niet, nee, ze zijn het volk van de snelle start, zoals ik het noem.

Velen zien Galliers als typische verdedigers, maar deze personen kijken niet naar de hauedaen (oid) en de zwaardvechter, en natuurlijk de TD, daarom is dit volk het volk van het sterke middenspel

Romeinen, tja, ze kunnen alles, dusja, geen echte aanduiding mogelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FlyingSaucer



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 01-09-2008 20:29:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee,

Mijn dorp word dus gebruikt,
ik stel dan voor om mij de infantrie te laten doen, daar staat romein bekend om.
Zeg nog zelf.;
De legionair is uitstekende calavarie verdediger als je ze in grote getallen hebt(ze zijn goedkoop dus das geen probleem)
De preatoriaan; Ideaal tegen Infantrie
En dan de imperiaan; klasse aanvaller !
Dus wat ik voorstel dat mijn 15 crop gericht is op de infantrie en dat de andere 15 crop (van iemand anders) paarden word, en dan lijken mij de galliers ideaal voor paarden (Heduaan en TD en druideruiter)
Dus ik stel voor om mijn dorp en die van een gallier te doen. anders moet je zoveel per dag sturen dat het teveel word, 2x uur productie is okee.

Lijkt mij een goed plan. Reacties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    U.F. Forum -> Aanval Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum