U.F. Forum U.F. Forum
Privaat Forum voor U.F.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik wil oorlog

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    U.F. Forum -> Aanval
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
defenderr



Geregistreerd op: 04 Sep 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 07:26:34    Onderwerp: Ik wil oorlog Reageren met citaat

Beste alliantieleden,

Ik heb het gevoel dat we veel te diplomatiek bezig zijn. Ik ben wel klaar voor een oorlog. We zijn met zijn alleen zo goed bezig. We zijn hard op weg naar de top 10. Ik denk dat we nu sterk genoeg zijn om een andere alliantie compleet weg te vagen en over te nemen. Daarmee komen we de top 10 binnen.

Ikzelf denk dat SEB een goed slachtoffer is. Ze staan momenteel nummer 38 en hebben niet zoveel leden als wij hebben. Met gecoordineerde aanvallen zou het moeten lukken om de dorpen eerst schoon te vegen en daarna de dorpen over te nemen.

Wij hebben 3 keer zoveel spelers waardoor elke 3 spelers van ons zich kunnen concentreren op 1 speler van hun. Dit zal in kaart gebracht moeten worden, welke 3 spelers bij elkaar 1 speler van hun gaan bestoken met aanvallen.

Wat vinden jullie van mijn plan?

Groeten,

Defenderr.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nmaybird



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 09:19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

of de ww eens aan gaan pakken.

Ze vallen met regelmaat een aantal leden aan.

Ze zijn dan wel groter, maar samen zullen ook wij sterker zijn.

Denk alleen dat je het anders moet gaan doen en niet 3 leden op 1, maar 2 leden op 1 aanvallen en de 3de voor verdediging van de 2 zorgen.

Denk dat dat beter zal gaan.

Zelf was ik bezig met de alliantie luca! vind het wel leuk een beetje actie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
evelien104



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 54
Woonplaats: België (oostvlaanderen)

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 09:25:00    Onderwerp: Reageren met citaat

met de ally SEB hebben we toch een NAV dus dat verbreek je niet zomaar, dus dat kunnen we al vergeten.
de ally WW. tja ze kunnen wel hier meelezen omdat ons forum niet beveiligd is. misschien moeten we eens zoeken naar iemand die verstand heeft om een nieuw forum te maken. Ik dus niet Razz.
WW. ligt zelf onder vuur nu, maar ik denk dat we iets te hoog grijpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FlyingSaucer



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 10:44:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het dom, ,we hebben net heel wat nieuwe leden & hebben net 2 oorlogen achter de rug,

Het gaat ons ten 1e heel veel troepen kosten & we zijn bezig met een Ally leger,

& het lijkt me al helemaal dom om WW te gaan aanvallen , Ze vernietigen ons Helemaal , geloof mij,

WW zit heel goed inelkaar,

laten we eerst eens zien wie wat kan en wie wat heeft ( er zijn veel leden bij ) & moeten dus zien wat we met hun kunnen & wat niet.

We zouden nog beter een Fusie met SEB kunnen doen,

Maar dat zien we later wel weer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
evelien104



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 54
Woonplaats: België (oostvlaanderen)

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 10:55:38    Onderwerp: Reageren met citaat

ja een fusie, maar ons ally zit al bomvol....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
defenderr



Geregistreerd op: 04 Sep 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 11:22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Een fusie met SEB voel ik niks voor. We kunnen ze makkelijk met de grond gelijk maken. Daar houden we dan flink wat punten aan over om de top 10 binnen te komen.

Ik ben het zeker met je eens dat het onverstandig is om een alliantie zoals WW de oorlog te verklaren. Dat redden we niet. Maar SEB daarentegen zou een mooie oefening kunnen zijn voor toekomstige oorlogen.

Groeten,

Defenderr.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
evelien104



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 54
Woonplaats: België (oostvlaanderen)

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 12:03:39    Onderwerp: Reageren met citaat

we hebben een nav met SEB..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
defenderr



Geregistreerd op: 04 Sep 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 12:16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Een NAV is er om tijdelijk de vrede te bewaren. Een NAV kan verbroken worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
agamemnon



Geregistreerd op: 24 Aug 2008
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 12:37:57    Onderwerp: Reageren met citaat

maar zou die nu al verbroken moeten worden? we hebben net een oorlog achter de rug en hebben plannen voor een ally leger... oorlog met seb zou die plannen en persoonlijke legertjes weer een paar stapjes achteruit doen maken.
doel van een ally is om samen sterk te worden he.. in de top 10 komen is niet het doel toch?
_________________
Ragnarok!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 14:17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo, oorlogszuchtige typetjes,

Ook ik vind oorlog een leuke bezigheid, maar we moeten nu beter onszelf Economisch en qua troepen optrekken, etc. etc. We zijn nog niet klaar voor oorlog, echt niet. Eerst interne problemen oplossen, def-acties plaatsen, dan oorlog! Eerst een sterke, goed georganiseerde alliantie, dan oorlog. Om over te schakelen in het engels:

Economy First, War Second. We NEED to grow, we need to know, we need to do Really much before War!

En nederlands:

Denken aan Oorlog doen we later wel, eerst denken aan onze problemen, i.pv. die op te zoeken.

Mvg,

Kilachill,

Aanvalsleider, Leider, Coördinator.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Poortugaal
Site Admin


Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 05-09-2008 17:35:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben van mening dat we eerst maar eens een groot leger op moeten gaan bouwen, want iedereen heeft wel verloren, dus opbouwen is het verstandigst. Zolang niemand ons aanvalt kunnen we alleen maar sterker worden. Als we nu echt aan gaan vallen zijn we weer terug bij af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wicca



Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 06-09-2008 15:02:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sluit mij aan bij Poortugaal. Een oorlog kan, maar dan eerst een leger opbouwen en voorbereidingen treffen om die te beginnen.

Het lijkt me dan goed om een tegenstander te zoeken die bij ons in de buurt ligt. SEB ligt niet bij ons in de buurt. (toch? of kijk ik verkeerd)

We kunnen overigens ook de sterkste 10 leden van SEB eventueel een lidmaatschap van UF aanbieden. Misschien ook handig.

WW aanvallen is onverstandig en gaat meer vertraging opleveren dan winst. Die komt in een latere fase pas aan bod.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kilachill



Geregistreerd op: 21 Aug 2008
Berichten: 63

BerichtGeplaatst: 06-09-2008 17:35:09    Onderwerp: Reageren met citaat

SEB ligt in de buurt, maar ik wil dan wel goed overleggen met Evelien over strategiën etc.

Voorlopig dus gewoon leger simmen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    U.F. Forum -> Aanval Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum